INSTRUMENT DE MARKETING
EXCELENT SUPORT DE COMUNICARE
CADOU PROMOTIONAL

CINE ?

  • Orice companie, institutie, entitate care are de comunicat catre parteneri, clienti , furnizori, catre publicul larg, in general catre piata.
  • Agentii de publicitate, de media, PR, organizatori de evenimente pentru folosinta proprie sau pentru clientii lor.
  • Importatori si dealeri auto, service auto.
  • Posturi de radio si TV, ziare, reviste, companii media.
  • Importatori, producatori, distribuitori de piese, subansambluri, cosmetice auto.
  • Importatori, producatori, distribuitori aer conditionat si sisteme de climatizare.
  • Companii de transport auto marfuri si persoane, companii de transport aerian.
  • Hoteluri, restaurante, agentii de turism.
  • Firme de curierat, companii de taximetrie.
  • Banci, leasing si alte institutii financiare.
  • Companii de asigurari.
  • Importatori, producatori, distribuitori de consumabile auto.
  • Lanturi de magazine, super si hipermarketuri.
  • Lanturi de benzinarii.
  • Producatori si distribuitori de bauturi si alimente.
  • Fabrici, importatori si distribuitori de medicamente.
  • Lanturi de farmacii.

UNDE ?

  • La evenimente, la targuri si expozitii, la locul de vanzare, in spatiile publice, cu diverse ocazii si sarbatori.

CUM ?

  • Ca si obiect promotional.
  • Cadou in asociere cu un produs sau serviciu care se doreste a se promova sau a se face cunoscut.
  • Oferit cadou in scopul fidelizarii clientilor fata de un produs, un brand, o firma.
  • Pus in vanzare la raft pentru a duce brandul sau reclama mai departe.

DE CE ODORIZANTUL PERSONALIZAT?

  • Durata de expunere mare a mesajului.
  • Este ieftin, de larga utilizare, atrage atentia, dureaza, este apreciat.
  • Transmite neconventional si cu placere mesajul dorit.